dip dye tröjor

När förra inlägget publicerades var jag kvar på stan. Väntade på mamma eftersom tjejen på Gina tricot gjorde lite fel. Jag köpte två linnen som tillsammans skulle bli cirka 150, så hon frågade mig om jag ville ha något för 45 eftersom jag skulle få en stämpel då. Efter lite kikandes tackade jag nej, men trots det blev allt 204 kronor. När mamma kommit ner på stan överklagade jag snällt. Tydligen hade hon glömt dra av eftersom dom hade reat ut ett av linnerna själva och det drogs inte av automatiskt. Slutet gott, allting gott. Köpte alltså lite mer saker än shortsen, som förövrigt passade perfekt! Är så himla taggad på att visa det jag köpt! Men först ska jag lägga upp bilder på lite grejer jag provade. Köpte en av varje, någon som vill gissa vilken eller som har en åsikt om vilken jag borde ha köpt? Hade värsta dilemmat om det.
 
Vill inte höra nåt tjaffs om att jag är tjock nu! Och inte att jag är smal heller för den delen.

Kommentarer
Postat av: mandy!

åhh vill ha båda tröjorna av den lång armade! var köpte du den???? vill ha den du int köpte!!!

Svar: cubus amanda!!!
Frida

2012-06-26 @ 20:38:33



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0