159 dagar kvar

Trots att det är över fem månader kvar måste jag planera. Densieskit kommer inte kunna komma, men det har jag överseende med! Om någon av er andra som står med inte kommer skjuter jag er. Jag veeeet att ingen kan se vilka som är bjudna, men om du läser min blogg är du antagligen bjuden. De till höger är killarna jag skulle bjuda om jag hade festen idag. Eller egentligen förra månaden, med tanke på att jag inte pratat med någon av dom sen förra veckan kanske. Hälften av dom hälsar inte ens på mig(!!). Men brudarna är garanterade. Hälften av dom är bara bjudna för att dom bjudit mig förut eller för att dom är kompisar med mina bästa kompisar. Men alla är supersköna!


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0