ingen säger hör på

Sommarloooov!! För sista gången i mitt liv. Hade typ ingen riktigt lektion idag. Men på tonårspsykologin pratade vi om självkänsla och självförtroende och på geografin läste David min samhällsuppsats. Innan han hade läst den sa han att den var jättetråkig men sen ändrade han sig så jag får VG i samhällskunskap!! När vi hade lämnat alla böcker och skåpnyckeln satte vi oss och väntade på avslutningen i några timmar. Det var jättemysigt och förvånadsvärt mycket folk där! När det var slut följde jag med Tina och Yvonne för att skåla in sommarlovet! Återvände sen till skolan där det var dansuppvisning. Hängde med de tre teatergrabbarna Jim, Daniel och Niklas längst bak så familjerna fick sitta.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0