15·9 = 135

Grattis världens bästa Fia på 15-års dagen!! Hon fick konstiga godisar precis som förra året som hon blir typ full av. Senare idag kommer även mamma hem men jag kanske inte är hemma då, ska nämligen till Leos Lekland! Eller ja, jag hoppas. Först skulle bara Yvonne och jag dit men sen ville Jasmine och Amanda oxå följa med, så jag och Yvonne skulle mötas upp klockan tre och dom klockan fem och så skulle vi alla leka men Yvonne orkade inte och jag får inte tag på dom andra men jag hoppas innerligt att dom inte bangar för jag är superredo och taggad. Dessutom kommer vi inte in dit utan ett barn och jag är barn i några dagar till. När jag ändå pladdrar kan jag säga grattis pappa på farsdag!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0