don't ever close us in

Min morgon var sämst men trots det blev dagen bra! Boken med noterna till låten jag sjunger hade bara halva låten så vi fick skriva up texten och jag insåg hur svårt det är att sjunga utan noter, haha. Efter lunch hade vi religionsprov vilket gick helt okej, älskar när man bara kan babbla på om egna åsikter som inte makes sense. Efter skolan åkte jag, Malin, Amanda och Yvonne med david till fyrishov där det var Gymnasiemässa! Berättade för 97:orna om hur bra Boland är och det var oväntat många som ville gå samhäll, vi var tvungna att fylla på samlapparna! Jag och Amanda tog en liten paus ett tag. Kirrade en tygpåse från Lundellska och plockade godis från alla andra skolor som jag la i påsen och gav det till lärarna och eleverna. Gjorde samma sak en gång till lite senare med Yvonne men då såg några skolor lite arga ut, haha! That's how we do it on Boland. Men vi erbjöd faktiskt pennor, nyckelknippor och lipsyl som gick åt som smör typ.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0