Lost and insecure

Det blev bara jag och Jasmine tillslut, men satan så kul det var! Vi hoppade runt och klättrade och åkte och massvis med annat! Där vi åkte ner med nån däck/badrings grej ville ungarna före att vi skulle åka tillsammans när dom satt där nere så vi studsade i dom. Första gången gick det helt okej men andra gången puttade deras pappa på så vi snurrade runt och flög över dom. Slog armbågen i en pojkes huvud men dom bara skrattade, haha! Sen sa en liten tjej att jag var fin, hihi. Åååh varför är jag inte sju år. Innan det stängde köpte vi godis och slush, det var gott tills vi väntade på bussen i en halvtimme i kylan då vi hellre ville ha varm choklad. Men nu har jag äntligen varit på ett lekland iallafall, så värt det!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0