stress, kul, städa = helgen med mina ord

Igår körde vi fördomsleken. Det var så mycket roligare att känna fler folk och inte bara få tråkiga påståenden. Folk pekade på mig på "den som är mest givmild", massor av hjärtan till alla er ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥. Sen var det något det blev lite oavgjort på men jag kommer inte ihåg! Nu ska jag sova upp mina timmar som gått förlorade i helgen. Skulle gjort det tidigare idag men det är så roligt att sitta vid datorn när man gjort något roligt. Vet inte vart jag vill komma med detta men slänger upp en bild Frida tog igår! Vet inte ännu om den är helt okej söt eller grotesk, återkommer om det! Ska även visa alla mina presenter snart någon gång, fick så himla fina saker igår!! Vill bara pussa på er alla!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0