There can be miracles

Oj jag har visst en blogg! Det var varit en lite hektisk dag, slutade tio minuter tidigare på ensemblen så jag åt lucnh med dansarna. Jag började tio i ett. Via började köa ungefär tjugo i, vid kvart i var vi framme och när klockan var 12.49 satte jag mig ner och åt. Tre minuter senare var jag klar och två minuter efter det satt jag i klassrummet, Ganska bra ändå! Sen hade jag håltimme ensam så jag gick ner på stan och kollade runt tills jag var tvungen att skynda migg till bussen för att lära mig om hinduism. Efter skolan tog jag en till tur på stan och om det inte vore för att mina fina klasskompisar pratat om det så mycket idag skulle jag knappt veta att jag fyller år imorn. Men idag fyller Sofia 18 år, grattis igen!!
 
Jag och Sofia i Italien! Lånade bilden av Amanda, tycker den är lite fin hihi.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0