välgörenhetskonsert

Gårdagen var verkligen över förväntan! Efter skolan skyndade vi med att hämta grejer och ta dom till Grand och så. Klockan tre gick vi till Sveriges radio och gjorde ett besök! Tänkte inte på att det var live men folk sa att det var bra, bortsett från att han glömde stänga av micken så man hörde i bakgrunden när vi tackade honom. Efter det var det gansla lungt och vi väntade mest på insläppet. Det kom över 100 människor, vårat personal var jätteduktiga, banden var skitbra och alla var så himla trevliga! Jag fick nöjet att presentera de flesta banden och trots att jag lät så töntig var det väldigt roligt. Klockan elva var det slut och städat. Jag och Yvonne gick hem till hennes band och egentligen skulle jag möta upp dom andra men min mobil dog så jag stannade där och sen tog jag en cider med Jasmine, Tine och Matilda på Williams. Där träffade jag blandannat min kusin! Vi stannade dock inte länge och istället åt vi på McDonalds. Vet inte alls vad jag höll på med.. Min pommes flög ner på golvet, jag pratade om helt osammanhängande saker, sa åt en kille på toan att gå hem när han pratade om Etage, gick tillbaka för att hälsa på några från skolan jag inte ens känner och säkert något mer. När jag kom hem somnade jag på en gång och jag har aldrig sovit så gott. Tack alla som gjorde kvällen möjlig!
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

vafan... du lovade ju att inte gå ut innan jag kom hem?!?!?

2012-11-17 @ 11:43:09
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0