woke up today

Har varit i skolan i cirka tio timmar idag men ack så kul det är! Började första lektionen med etik-och livsfrågor, vet inte om jag är konstig men den kursen är så himla rolig. Svenskan var faktiskt oxå ganska kul, kanske för att jag äntligen fortsatte läsa boken och för att jag fick en pepparkaka av Tina. På filosofin kollade vi på när Andreas pratade om FN, råkade ha kvar bössan i mitt skåp från projektarbetet, haha! Men dom fick den iallafall. När vi slutat gick jag och Sofia till ÖB sen åkte jag till banken och tillbaka till skolan där jag cathade upp lite med dansarna. Fast sen övergav vi varandra och jag gick med andra dansare till musikalen. Fysatan vad kul det är!! Var först en statist i öppningsnumret och sen fick jag hoppa in som svart tjej. Inte så mycket ansträngning men jag är alltid så glad när jag är där! Dessutom var marken täckt med snö när jag kom ut, wiho! Förresten, idag har både Malin och Yvonne berättat sina drömmar för mig för att jag drömt liknande drömmar. Vet inte om det är bra eller dåligt, kanske ska sluta berätta mina drömmar för alla, haha!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0