You're in ruins

Den enda lektionen jag har jobbat på idag är min halvtimmes gitarrlektion. På svenskan pratade jag, Yvonne och våran assistens Tina lite oseriöst om projektarbetet och på filosofin var det serious business. När vi slutat fixade jag lite affischer och sen åkte jag, Amanda och Jasmine till Taco bar. Köpte min första lagliga cider, hihi! Sen var det öppet hus på skolan. Trivdes himla bra vid sambordet. Kanske för att jag kände mig smart eller för att jag fick kolla på alla som gick förbi. Tog iallafall en paus sen och följde med Yvonne och Tina till fordon-och byggsalarna. Är så himla trött nu men det var ett riktigt roligt öppet hus! Ko på att jag har något slags naturkunskapsprov imorn och kan noll+noll. woops!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0