kan knappt vänta

Idag har jag varit supertaggad på min födelsedag. Men inte för att jag blir 18, utan för att jag vet vad jag ska ha på mig!! Det är första gången under gymnasiet jag fyller år på en skoldag och det är på tråkigaste dagen i veckan. Har en halvtimmes rast ensam och inte sådär superroliga lektioner. Men jag har höga förväntningar på att mina klasskompisar gör allt för att det ska bli en bra dag (vet att ni läser detta, känn största pressen ni någonsin kännt!!) för mig. Gick förbi min festlokal tidigare idag och sjöng ja må hon leva för mig själv alldeles nyss. Bara 37 ynka dagar kvar!!! 
 
Förra året firade jag med familj och släkt både på lördagen och söndagen!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0