halv två snart

Har haft en ganska produktiv dag (för att vara jag) idag. Skrev lite gamla saker i almanackan från April och skrev över saker i mitt nya block. Just nu kollar jag på Vinterviken och taggar inför Awkward, kollade nyss på en sneek peek men det blev för mycket och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Tror det avslöjades för mycket. Kastade iallafall av mig mina ihoptejpade hörlurar och försökte förtränga allt. Okej, har väl inte haft en så produktiv dag trots allt.
 
Gammalt block och nytt block, ska försöka behandla det andra bättre, hehe.

Kommentarer
Postat av: Denisen

och kanske sätta i en bild? haha

Svar: hahaha jag skaaaa, har dock ingen skrivare hehehe
Frida

2012-09-02 @ 16:05:19
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0