15 timmars sömn

Hej världen. Liten update på vad som händer i mitt liv. Igårmorse var det musikal. Ganska kul men fyfan vad trött jag var. Sov i en timme under lunchen och klockan tre när jag var hemma gick jag och la mig igen. Vaknade klockan sju imorse och inget fungerade som det skulle. Kunde knappt gå, det svartnade framför ögonen och snurrade runt, jag vinglade fram men efter att ha stänkt lite vatten i ansiktet som man gör på folk och att jag ätit frukost mådde jag bättre. Åkte ner på stan tidigt och träffade Tina. Vi köade i två jävla timmar för studentfestbiljetterna men ut från Flustret sprang fyra glada Bolandselever tillslut! Eller vi sprang inte och var inte speciellt glada, men jaja. Sen satt vi ett tag på McDonalds och shoppade lite på Lindex innan vi skildes åt. Vågar nog inte somna om nu men ta det lungt.
 
Jag inne på killtoan i torsdags. Var glad och röd i munnen efter att ha druckit en kärleksdricka.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0