voffvoff pusspuss

Enda sen torsdags har jag visat mig ute i mjukisbyxor, knutar mitt på huvudet, utan smink och allmänt ful. Har traskat runt med bajspåsar i handen och lämnat mobilen hemma. Imorn ska Frani hem igen och trots att jag kanske är ganska trött på att hon snarkar, väcker mig mitt i natten för att gå ut, inte förstår aport, retar upp Fia, och inte säger till om hon ska nosa eller bajsa så kommer det bli tomt! Lade mig bredvid henne och sjöng Justin Bieber låtar innan vi gick ut på dagens fjärde bajstur. Kom förresten på en anledning till att skaffa hund, om jag är ute och går med henne och blir attackerad kan jag kasta hundbajs på dom. Förstår inte folk som inte tar upp bajset, då kan dom ju inte försvara sig.
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Sötisnosar då!

Svar: Tihi!
Frida

2013-02-03 @ 19:16:46
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0