lustigkurre

Idag har varit en typisk söndag. Nästan. Lånade lite pormaskdödande kräm att ha på näsan efter jag duschade och skötte om håret jättebra! Hade först hårinpackning och sånt sen lite mer grejer som håret blev sååå glad tror jag. Några timmar senare var det dags för mig att tvätta, så snart ska jag hämta upp alla fräääsha kläder. Denna söndag skulle varit så mycket bättre om jag hade choklad men det har jag inte. Gjorde en överblick på min ekonomi förresten. Det ser inte bra ut. Skulle behöva tjäna cirka 200 kronor till nästa vecka, sååå.. Hör av er. Inget snusk bara. Kan typ klippa gräsmattor men eftersom det är snö på gräset kan ni lika gärna bara ge mig pengarna och sen ringa i vår när ni behöver klippningen. Ojojoj detta skrev jag för flera timmar sen men glömde publicera. Så det kan gå. Ber om ursäkt, hehe!
 
Här är veckans bild. Finns inget bättre.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0