punkterad lista

Gjorde en videoblogg men insåg att det var en dålig idé om jag nu vill att mina nya läsare ska stanna. Men det vill jag ju inte. Skiter i det och skiter i videobloggen, här får ni en liten lista på kul saker som hänt idag. Hoppas ni skrattar.
 
  • Läraren sa "åh jag tänkte att du skulle komma" på etiken när hon skulle stänga.
  • Hämtade ut alla treors scheman i biblioteket. Ni kan lita på att jag ska stalka er.
  • Varken jag eller läraren trodde att klassen gjort läxan. Typ alla hade det.
  • Såg en snygg kille med Yvonne, Sofia och Tina. Gick förbi tre gånger. 
  • Kollade på en intressant filmklipp om hjärnan på filosofin. 
  • Fick gå före i kön till bokförrådet för att Arne älskar mig. 
  • Åkte bil med mina mobbare och hade inte råd med riskakor. 
  • Var med på dansarnas avslappning och fick ett äpple. 
  • Hade musikal. Det är kul bara som det är helt enkelt. 
  • Träffade storebror på bussen. Han var hemma tio minuter. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0