stressigt men skitbra

Vi var typ inga alls i skolan igår. Jag gjorde iallafall min svenskaredovisning om retoriskuppbyggnadsgrej, vi var tre stycken på klassrådet och tack vare mig fick vi sluta 50 minuter tidigare från etiken. Väntade kvar i skolan på Tina i 20 minuter dock. Vi hade sån jäkla tur med alla transportmedel igår förresten! Först sprang vi till tåget som höll på att stänga dörrarna. Framme i Stockholm väntade vi länge i tunnelbanan för att det var stopp vid Medis. När vi tillslut kom fram gick vi åt helt fel håll men de snälla vakterna hjälpte oss med allt (dom sa även till oss att gå på en betalningstoa som vi fick gå gratis på för att den andra var äcklig. Tydligen hängde drogisarna där med blod och sprutor). Så vi kom när första bandet höll på att spela. Efter att brudarna spelat gick ungefär 30 personer till någon karaokebar/kebabhak och hängde. Fick höra att jag var töntig som köpte cider medan alla andra hade öl eller pepsi. Men jag fick även beröm för att jag blivit så duktig! Efter en halvhalv pizza och två töntcider gick vi tillbaka för att kolla på vilka som vunnit. Dom läste upp från plats 11 och när dom sa "plats nummer två med 96 röster kommer Faceplant!!" kunde jag äntligen andas ut. Är ett himla stolt största fan och mamma! Vi tog oss sen till tågstationen igen och hann precis med sista pendeln till Märsta. Där bytte vi till Upptåget och jag fick halvspringa till min sista buss! Tack för en skitbra kväll, vi ses i Februari!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0