How long do i fantasize, make believe that it's still alive

Fick reda på att Cory Monteith har dött imorse. Trots att jag älskar Glee har jag inte så bra koll på skådespelarnas liv utanför serien men tydligen skulle han och hon som spelar Rachel gifta sig om två veckor. Alltså jag grät jättemycket när jag fick reda på det. När jag såg "Glee-stjärna hitta död" på aftonbladets hemsida var han den sista jag kunde tänka mig. Han är liksom Glee och det kommer inte vara detsamma utan honom. De var det perfekta paret både på tv och i verkligheten. "She was supposed to wear white, not black. She was supposed to plan a wedding, not a funeral." 


Kommentarer
Postat av: Denise

men.....men....... :'((((((((

2013-07-15 @ 14:55:50
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0