inatt är jag din

Har gjort absolut ingenting idag men ändå har så himla mycket bra hänt!! Fick ett paket alldeles lagom till imorn, studentfotokatalogen kom (grät på riktigt av lycka, älskar killar i kostym och nu har jag en hel bok mvh superstalkern), jag fick ett kul mail om bra saker och sen skulle jag köpa en kjol men den fanns bara i S och L så jag provade båda och så passade S perfekt och L var jättestor!! Eller okej, den är ganska kort men sen när har jag brytt mig? Hehehehehehe. Skoja. Är jättenervös inför imorn för att jag antagligen kommer svimma om Anton Ewald kollar in i mina ögon. Damn it vad den mannen är sexig. Det var allt för mig. Hejdå. Fin klass jag hade en gång i tiden förresten. #Sp10aforever.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0