i think you're fine

Herrejävlar vilken bra dag. Här är en lista på allt som gått precis som det ska idag. Det mesta alltså. Älskar livet!
 
På psykologilektionen fick vi tillbaka förra provet. Längst bak stod det IG. Pratade med läraren om hur jag skulle göra men eftersom jag inte har tid att göra om det och på förra provet fick ett poäng från VG sätter han G på mig ändå. 
 
Under den lilla rasten lämnade jag in tre uppgifter och var jäkligt effektiv. Fick G i svenska A dessutom! Tog bara tre år. 
 
Under ensemblen sjöng vi låtar. En av låtarna har jag tränat privat med min sånglärare och några som sjöng samma stämma mig mig hade inte varit med förr eller var sjuka, så läraren sa rakt ut att jag kunde stämman bäst och att de skulle lyssna på mig. Under en annan låt var mina stämvänner borta så jag blev ensam men hon sa att jag gjorde stämman jättebra ändå. Efter lektionen fick jag höra att det kändes bra för henne att ge mig ett G och att jag borde fortsätta sjunga i kör. Det kan låta som en förolämpning men fyfan vad glad jag blev av att höra det från henne.
 
Andra saker som varit bra idag är att jag fick min peruk, trodde den skulle komma om flera veckor men precis i tid ramlade den ner i brevlådan! Fick även ett litet ärende att ge papper till Birger Jarl så vi ringde upp dem och ut kom en snygg BJ:are som jobbade där. Träffade Denise som är så jävla vuxen och hängde med Amanda resten av dagen.
 
Här bjuds det på en video från sista ensemblen någonsin. Tönten tog fram mobilkameran men visste inte hur den skulle stå så jag vänder och vrider på både den och mig hela tiden. Om man lyssnar cirka tio gånger kommer man vänja sig vid min röst och tycka att den är bra, men första gången förstår jag om ni ryggar tillbaka. PS. Ser korkad ut men är smart.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Snyggt!! :)

2013-05-28 @ 20:33:31



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0