FEROCIOUS FICTION

Skivan igår var så jävla bra! Först träffades klassen hemma hos Tina där vi delade ut nomineringar och så. Jag blev "Klassens fårdaherde" med en jättefin motivering. Alla som känner mig tyckte det var jätteroligt och förstod precis men många trodde att jag var den som förde klassen samman eller att jag hade en bondgård. Klockan sju var det middag på Birger Jarl med många fina tacktal och lite för mycket dricka. Tre timmar senare kom eftersläppsfolket. Det roligaste var att man kände nästan alla där så det spelade ingen roll om man tappade bort de andra. Dansade, skrattade, pratade, vänskapsshottade och hade det så sjukt kul hela kvällen. Klockan två var det stängning men innan jag åkte hem hjälpte jag prinsessan hitta drömprinsen och pratade med folk som går på Boland men som var på Skrapans skiva, pffft. Precis när jag satte mig i taxin, redo att åka hem, såg jag jättemånga fler jag ville prata med. Var nära på att hoppa ut men är ganska säker på att de var påväg hem och att det skulle bli pinsam stämning. Nu blir det skola, mina två första lektioner var inställda eftersom vi hade skiva. Älskar lärarna på Boland! Älskar förresten alla på Boland. Finns ingen bättre skola!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0