high school graduation

Igår var en bra dag! Yvve fyllde år och Ekeby hade skiva. Vi lunchade med hamburgare och sen ritade vi penisar innan det var dags att förberede sig för skivan. Jag och Amanda hade beställt dräkter som inte kom så vi fick improvisera lite. Det var en jätterolig skiva och jag träffade Jenny, Karin och Frida som var värdar (tillsammans med resten av Ekeby såklart). Drack kanske lite för mycket och var tvungen att gå hem men ingen ville prata med mig i telefon så jag sjöng hela vägen. Har antingen varit jättetrött eller lite full idag i skolan. Sov iallafall lite överallt och hade min sista etiklektion, buuhuuu! Har ju dock fortfarande en uppgift kvar i det ämnet så det är inte över än! Ha en glad fredag allesammans!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0