revolution

Igår var en bra dag. Jag drog med mig Denise till en spelning på Ungdomens hus endast för att en av sveriges absoluta snyggaste killar var där. Kände att vi var lite över den tiden då man umgicks med hälften av alla människor som var där men andra hälften var så jävla sexiga och jag grät nästan lite för att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Kan väl nämna att musiken var bra den med. Alla verkar tro att jag endast lyssnar på pojkband men jag tycker faktiskt väldigt mycket om denna "skrikmusik" sålänge det inte bara skriks. Hade alldeles för många känslor den kvällen, samtidigt som alla var så snygga och jag hoppades att alla skulle klä av sig (tack till er som gjorde det) var jag rädd över alla konstiga människor som slogs och hoppade på varandra. En gång när de höll på kom en kille springandes mot dem och vi trodde att han skulle stoppa dem men så började han dansa. Hahahahaha det var jättekul. Vi gick innan huvudakten och jag avslutade den bra kvällen på MAX där jag blev behandlad som en prinsessa. Nu är jag superlycklig i några dagar.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0