bloggprat och kamrat

Alltså enda sen sista terminen i trean har jag varit värdelös på att både blogga och läsa bloggar men det känns inte riktigt som att jag har en anledning till att vara så dålig längre. Har gått från att läsa typ femton bloggar till att läsa två och från att skriva tre inlägg om dagen till tio i månaden. Var inne på Fridas blogg häromdagen (som var mer död än min när jag gick i trean, men nu börjar hon skärpa sig) där hon skrev fina ord om mig/min blogg. Jag är ju tyvärr inte lika bra på att uttrycka mig i ord som hon är (bara den där meningen blev jättekonstig hahaha) men tänkte visa det fina hon skrev. Gillar när folk säger snälla saker om mig (som om det finns något dumt att säga om mig pff hahaha skoja). Ni kan även passa på att läsa hennes blogg för somsagt skriver hon väldigt bra och är skitsnygg. Fast nu har ju jag visat både en bild och text från hennes blogg så egentligen behöver ni inte gå in på den utan stanna kvar här och läsa gamla inlägg från tiden jag var rolig. Eller så klickar ni på bilden och kommer till hennes blogg. Ja gör det. Sen kommer ni hit igen.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0