Inget försenat aprilskämt

Åkte ner på stan en timme innan affärerna öppnade för att träffa Denise. Vi gick runt och såg en fågel gå in på Gina tricot. Han fick dock inte shoppa trots att han hade flugit in i skyltfönstret tidigare. Lite senare på dagen var vi på möte och åt spenatsoppa på en nation. Gott! Träffade Tina och införskaffade mig gymkort efter det. Man fick en gratis timmes PT om man köpte en vattenflska också. Hade gått runt på stan tidigare under dagen i jakt på den perfekta flaskan så nu har jag två. Vilket var helt ok eftersom Tina hade glömt sin. Vi tränade hurtigt i någon timme och sen åt vi en varsin cupidosallad. Nu är jag så sjukt trött så efter Top model tänker jag sova. Bjuder på en cool otränad Frida innan gymmet.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0