one two three drink

Igår blev jag bjuden på surströmmingsskiva hos Tinas familj i Björklinge. Jag är ju inte direkt någon fiskätare men Tina hade lagat annat mat som var jättegod. Det var en supertrevlig afton med Ericssonsläkten. När allla andra skulle åka någon annanstans och dricka kaffe tog jag och Tina bussen ner på stan där vi sen mötte upp Yvonne som hade jobbat och gick till Williams. Jag drack kanske lite för mycket och gjorde konstiga saker (för att vara jag mvh lugn som en lama) som att dansa ensam inne på toaletten, springa något varv ner till domkyrkan och tillbaka, sjunga för bartendern och sist men inte minst spotta på Sverigedemokraternas valstuga. Kan inte påstå att jag ångrar något dagen efter iallafall. Tog tydligen över Tinas telefon och dokumenterade lite ifall ni vill se. Det är däremot något jag kommer ångra men jaja.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0