uppsala peace party

Igår drog jag med mig Tina till botaniska där det var fredsfest hela kvällen. Direkt när vi kom började det regna så första timmen spenderades under ett tält. När regnet avgått träffade vi på Burellsarna och 24UNT ville intervjua oss innan vi gick och åt. Jag och Tina lämnade området och åt på stan där Denise sen skulle möta upp oss. På vägen tillbaka gick vi in i två tjejer som klev ur en taxi. De såg ut som riktiga Rebecca och Fiona fans med exakt likadana kläder och med resväskor, så det hade säkert rest långt. Sen kom vi på att det antagligen var äkta varan och vi hade bara gått förbi????? Tillbaka på området var det bra dansmusik och vi träffade flera gamla klasskompisar som mot förmodan kände igen mig. Denise lämnade oss så jag och Tina köpte en asäcklig öl någon kille dricka upp. Klockan tio var det dags för Rebecca och Fiona och vi dansade och hoppade och dansade tills vi inte orkade längre och gick till Williams. Där träffade vi samma gäng från när vi var ute i onsdags så det var kul. Råkade hamna inne på toalettten med halvt okända människor så bartendern knackade på och körde ut oss innan jag hann kissa men då lät han mig gå på personaltoaletten istället.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0