it's unbelievable

I onsdags släpptes fler biljetter till idolfinalen så jag slängde mig på datorn och kirrade tre biljetter. Jag och Tina åkte alltså in till huvudstaden tidigt igår och kollade runt innan Denise anslöt sig och vi tillsammmans åkte till arenaområdet. Vi åt mat på golvet, minglade, köpte godis, tävlade och gick runt innan dörrarna öppnades. Där blev vi erbjudna golden circle av några tjejer men kände inte riktigt alls för att stå och dessutom hade vi väldigt bra platser (framför alla kändisar weho). Har fortfarande inte riktigt förstått att jag var där med tanke på hur spontant det var men jäklar vad bra det var!! Alltså allt hände på en gång och alla var så bra och One direction var där fem meter från mig liksom???? Tycker att båda finalisttjejerna var så himla bra så brydde mig inte jättemycket om vem som vann men kanske hoppades lite mer på Mollie ändå även om Lisa är grym. Nu ska jag sätta mig och kolla på idolreprisen och äta godiset jag köpte igår. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0