min vecka och bulle

Har egentligen inget att säga er men har inget bättre för mig sååå hej. Hela veckan har jag spenderat i skolan eller på Max. Pluggapluggaätaäta. Det är lite min fritid just nu. Gymmade en gång också. Det var kul. När jag vaknade imorse låg en bulle på min plats vid bordet och jag skulle till skolan men så stannade jag hemma istället. Insåg att jag hade missat två avsnitt av New girl så det var en timme av min dag. Har även börjat kolla på Paradise hitel den här veckan. Jag älskar det men hatar mig själv som älskar det. Mm. Det var allt jag hade att säga. Hörs väl en annan dag kanske.
 

Kommentarer
Postat av: Denise Wessman

Åååh ÄLSKAR bilden!! Så himla söta hahaha

Svar: Hahhah TACK!! Vi försöker
Frida

2014-01-17 @ 23:15:45
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0