Allt är för bra nu

Igår begav jag mig hem till Tina för att fira både fettisdagen och pannkaksdagen! Vi och Yvonne åt så mycket vi orkade tills vi spydde. Det blev en pannkaka och en semla över. Pannkakan kastade vi och semlan gav vi till en hemlös. Blev alldeles varm i hjärtat när hon tryckte i sig den på en gång! Klockan sju var det dags för multishow på UKK. Jag och Tina kollade på alla fina Bolandelever som var så himla duktiga! Fick lust att bli bra på något när jag såg dem, speciellt att sjunga. När det var slut tog vi en spontan öl på Terassen. Min bojkottning varade inte länge och tack Gud för det för daaamn vilka snygga bartendrar som jobbade! Vi paxade en varsin och spanade in dem resten av kvällen. Tror dock inte vi var tillräckligt tydliga med vad vi ville eftersom en annan kille ville ha båda våras nummer. Tog sista bussen hem och vaknade av ett sms trots att jag inte hade ljudet på så jag fick cykla fort till en förskola bakom en av Uppsalas snyggaste gymnasieskolor och jobbade halva dagen. Hade gärna jobbat länge för ungarna var så himla gulliga och snälla!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0