The Divine Move

Har sett klart säsong 3 av Teen wolf nu. Så jävla synd att ingen annan kollar för jag har så mycket åsikter. Varning för spoilers för här kommer alla känslorna på en och samma gång: Är SÅ GLAD ATT STILEs lever har gråtit så mycket när han blev ond och nästan död tusen gånger och alltså jag dog när han svimmade i sista avsnittet. Tycker det är hemskt att Allison dog (hade råkat se en bild så var inte helt chockad) för alltså hon var ju viktig??? Men med Kira och Melia blir det nog en bra nästa säsong. För med tanke på hur det slutade borde det bli en?? OCH DOG DEREK???? För det kan jag inte leva med. Älskar sånna serier när man ba "jag fattar inte" sen med tiden och när de förklarar och så så fattar man. Det kan gå typ fyra avsnitt utan att jag förstår ett piss sen ba JAHAAAA. Hittade roliga bilder från sista avsnittet. ENjoy.
 
 
Hahahahaha jag dör! Alla bilderna kommer i ordning så varåsgoda om ni inte orkar kolla på avsnittet. Mer bilder hittar ni genom att klicka här, då kan ni läsa mer också! Det roliga är att om man bara läser de jag la upp blir det som en serie.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0