guggeli och guggela

ÄNTLIGEN HELG. Får lov att säga så idag för jag har jobbat hela veckan! Måndag och tisdag på förskola, onsdag som hundvakt och resten på en annan förskola. Slutade ett idag så har haft helg ett tag och sekunden jag slutade fick jag jobb på måndag igen. Det går bra nu kompiz. Idag var även dagen jag för första gången bytte en blöja. De senaste gångerna har andra fröknar bett mig göra det men jag har sagt att jag inte kan eller att ungen inte vill att jag ska byta. Idag fanns det dock ingen återvändo. Han hade bara kissat och fick berätta exakt allt jag skulle göra. Var så himla nervös men enligt ungen gick det bra. Har blivit erbjuden att byta fler blöjor och nu är jag så redo på allt som har med barn att göra (är tillbaka på att bli mamma igen, det känns logiskt och jag vill ha barn nu). Okej det här var ett helt inlägg om en blöja men det var ett stort ögonblick och jag känner mig som en fulländad människa. Det blir jobbigt när någon unge har bajsat dock. Men lite bajs har väl ingen dött av (har någon dött av bajs???? Måste googla genast, vill inte sprida lögner)
 
Fick det här smset idag passande nog. Vet inte om personen vill synas på min blogg därav censureringen mvh gossip girl.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0