They're creepy and they're kooky

Igår var det ju äntligen dags för halloween (inte idag, läs på) så jag och le bitches plus Alex halvspontanade lite och gick ut. Träffade Tina på dagen och började fixa oss medan de andra jobbade. Under tiden fick vi även besök av bus eller godis-ungar. SÅ SÖTA! Senare åt vi middag tillsammans och runt tolv kom vi ner på stan. Vi planerade att köra en pubrunda men eftersom det blev så sent och det var kul på O'connors stannade vi där hela kvällen. De hade liveband så jag, Yvve och Amanda spenderade större delen av tiden på dansgolvet. Blev så himla glad när folk såg vem jag föreställde, trodde att jag såg ut som vanligt men det var faktiskt folk som knappt kände igen mig. Om ni vill se hur jag gick till väga för att se ut som jag gjorde kan ni klicka HÄR! Hoppas ni också hade en bra halloween med mycket bus!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0