kvalvecka

Här kommer ett ointressant inlägg om vad jag hoppas ska hända på kvalveckan i idol. Idag hoppas jag att Fanny D och Mollie går vidare. De sticker ut mest och jag är lite kär i båda. Imorn är det första killgänget och alla mina favoriter. Måste ändå säga att jag hoppas mest på Samuel och Hampus. På onsdag hoppas jag Twyla och Saranda (också ascoola tjejer som jag vill vara bästa vän med) och på torsdag är jag så kluven. Tinas favorit är Thomas så han får väl gå vidare och Tristan är ju min bebis om han chillar någon jävla gång (kanske Josefine också). Som wildcard hoppas jag Lisa, Niklas, Rolf och valfri deltagare som kommer åka ut först. Där har vi mina drömfinalister men kan tänka mig att fler äldre kommer komma med. 
 
Tidinställer detta (skrivet på måndagen) så ingen som hatar mig kommer rösta ut mina favoriter för det händer hela jävla tiden tillexempel när jag säger vilka jag vill ska in i riksdagen och så händer inte det ja ni vet vad jag pratar om hejdå.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0