Now I've found another crush, the lush life's given me a rush

For ut till Stenskär i torsdags för att fira midsommar hos Amanda. Det är antagligen top tre roligaste midsomrarna jag någonsin haft så tänkte dela med mig av vad vi gjorde. På förmiddagen började gästerna komma och det var sillunch. Vi drack snaps och åt god mat innan det var dags att gå till torget där det var dans och skrindåkning. När vi kom tillbaka åt vi efterätt och hade femkamp. Mitt lag aka världens bästa kom på en stolt andraplats! Efter middagen dansade vi på verandan innan vi begav oss till en fest hos någon Christoffer. Där hade de fixat med partytält och rökmaskin vilket verkligen var asroligt. Drack direkt ut passoaflaskan och dansade tills de stängde, då fortsatte jag och grabbarna med efterfest i tältet men alla klagade på musiken så jag gick upp och la mig istället. Övervägde ett tag att sova i tältet men med tanke på att det fanns endast en kudde var jag rätt nöjd när jag vaknade i en riktig säng fem timmar senare. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0