sommarlov

96:orna tar studenten idag, jag hade min sista redovisning igår och firade med några kursare i onsdags. Livet är bra! Trots att jag har rester från kursen och inget jobb är det så jävla skönt med sommarlov. Var ute och åt med Anna, Sara och Olof i onsdags innan de åker hem och lämnar Uppsala för sommaren. Kommer vara så tråkigt att inte träffa några kursare alls regelbundet men förhoppningsvis stöter man på några ute ibland! Genus A-klassen kan vara de mysigaste människorna jag någonsin träffat. Morgonen efter var det dags för min redovisning, var antagligen sämst i min grupp men är så glad att jag faktiskt gjorde den. Efteråt lunchade jag med Tina och Amanda vid ån och idag kollade jag och Yvonne på studentflaken. Ska antagligen ut ikväll och imorgon händer antagligen världens roligaste grej. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0