Snart börjar skolan.

Snart är sommarlovet slut och skolan börjar. Jag kommer få betyg och många nya lärare. Denna sommar reste jag utomlands för första gången, såg håkan hellström live, och red på islandshästar. Jag har bara badat en gång tror jag. Det var med mamma, på fyrishov.  Nästa vecka får jag nog släpa med Frida till fyrishov eftersom att vi bara har träffats en gång under hela sommaren. Idag regnar det, jag tänkte vara ute men antar att denna dag kommer se ut som alla andra, även dom soliga. Jag kommer sitta vid datorn tills ett bra tv-program börjar. Och idag blir det klockan 15.55 som jag kommer kolla på tv.  Det är det sista avsnittet av flyg 29 saknas.  Det är ungefär 18 dagar kvar och jag tänker försöka spendera dom dagarna eller vad man säger. Såfort Frida kommer hem måste hon ringa mig!



   i början av sommaren                                                     i slutet av sommaren
     i början av sommaren                                                              i slutet

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0