back to school

första skoldagen idag, folk sa att jag var brun och att jag hade väldigt ljust hår, dom är så söta ibland. första lektionen var idrott, här kör vi ingen mjukstart inte, vi har faktist redan läxor så nu är det allvar, haha. fick choklad från tyskland av frida, hon är så söt, och hon var jättefin i håret + att hon hade klackskor så jag gillade henne extra mycket idag. runt 12 kom dess till skolan, hon fick vara med mig på mattelektionen, fast då pratade vi mest med patrik och kollade på dom i hennes klass. det är faktist ganska kul att vara tillbaka, fast vårat schema är inte det bästa, tyvärr.





dresscode:
rosa linne och svart linne
- h&m
jacka - h&m
shorts - new yorker
väska - gina tricot

Kommentarer
Postat av: Dess

Jag ska komentera din grek-inlägg när jag har fått en mus till datorn I promise! :)



Jag är lite snygg ibland btw...!

2009-08-20 @ 22:48:40
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0