harry potter med burells

träffade dom på stan runt fem, sen gick vi runt på stan lite. dom är helt efter, men så går det om man är borta i tre veckor. joszan ville äta på cupido men eftersom jag och frida är liiite nyttigare än henne så fick hon ta med sig det till burger king. där spelade dom reggiemusik, bland annat mitt ex, haha! jag tycker han räknas som ex även om det var i lekis, kanske bara nån dag och han var tillsammans med typ alla i klassen. när vi suttit där jättelänge traskade vi iväg till bion. den var bättre än jag trodde eftersom alla säger att den slutar dåligt. självklart fick jag turen att sitta bakom en två meter lång gubbe utan hår. när filmen var slut så tog frida någons godispåse, fast vi vågade inte äta, satt vi slängde den, haha.




jag har saknat dom väldigt mycket, väldans synd att denise röker hasch på reggiefestivalen, är faktist ganska avundsjuk haha, men det vet ingen. inte att hon röker hasch utan att hon är där

Kommentarer
Postat av: Dess

haha, jo du är avundsjuk på alla mina nya pundar kompisar ((:

2009-08-07 @ 15:39:33
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0