bananer, sushi och tuffa bloggare

igår runt sex åkte jag och mötte upp dess, sen åkte vi hem till mig. när vi skulle gå in stod några eriksbergpojkar utanför och när vi stod på min balkong så började dom prata med oss. en av dom kände tydligen vickan, dom ville komma upp eller nåt tror jag. men det fick dom inte. däremot fick dom veta vad våra bloggar hette, så om vi har tur läser dom lite, haha. när vi pratat klart med dom gick vi och köpte sushi, killen i sushigrejen var snäll, han frågade om jag hade varit i japan.





jag och dess bestämmde sig för att äta ute, utanför huset på en bänk aso. tyvärr var sushi inte det godaste jag ätit direkt, men jag ska nog allt kunna lära mig tycka om det ♥ när vi ätit klart och sånt köpte vi godis och kollade på svärmors drömmen, den var inte så bra som vi hade trott, haha





när vi vaknade på morgonen åt vi frukost och sen gick vi ut till lekparken ♥ där fotade vi lite. när vi satt och gungade på stora gungorna så kom en kille och hoppade på stenar, klättrade i klätterställningen och andra konstiga saker, vi bestämmde att det var marilyn manson.




haha, den sista bilden blev ful som tusan, vi tog bara en och jag var inte beredd


Kommentarer
Postat av: Dess

allright ;D jag kmr ha typ samma bilder på min blogg haha.

2009-08-31 @ 15:58:54
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0