stan med dess

somsagt så höll jag på med annat när jag kom hem, jag träffade nämligen denise. först gick vi och handlade saker, vi såg typ 20 personer som vi kände igen, status typ. fast vi pratade bara med 4, hehe. på h&m såg vi nån vi kände igen, och så skulle denise vara skojig (egentligen behöver hon inte göra nåt, menmen) så hon satte sig ner på golvet jättefort och sa shit jätteganskahögt. hon är så skojig. väktaren från gränby stod framför oss i kassan, sen gick han till örhängerna och vinklade spegeln mot oss och glodde som tusan, det var lite läskigt, haha. när vi hade handlat klart satte vi oss och kollade på människor, vi blev ihop med lite pojkar oxå haha.

jag kan inte öppna mina bilder på datorn, satt dom kan vara snea och oredigerade.


haha, värst vad vi shoppade o:


mina köp:
mp3
minneskort
flipflops
hårfärg

Kommentarer
Postat av: Dess

svar: jo, fatt man blir ju som man umgås. och det är därför jag är "söt", jag umgås med dig snygging (: <3

2009-08-05 @ 20:37:00
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0