"åh! vilket häftigt hårband!"

Det är så skönt när vissa har innebandyturnering, vi var bara tio styckna idag. På no:n gjorde vi klart våran blonkande grej, och skrev upp vad man skulle tänka på när man gjorde blinkande saker. Jag och Bea har aldrig varit seriösare. På eget arbete skrev jag och Bea saker på tavlan, och så kastade folk snö på mig, så jag försökte slå Victor med han är ju finländare så det gick inte bra. Nästan hela lunchen satt jag och skrattade, Mattias stör sig väldigt mycket på mitt skratt, haha! Han fösökte få mig att skratta hehe istället för hihi, tyvärr lyckades det inte så bra..



Vi gick halv två från andra no lektionen, efetrsom vi bara skulle ha betygprat. På bussen satt killen-från-jälla-som-ser-ut-som-en-av-finländarna-från-belgien-bakifrån och hans kompis och skickade saker till Bea, och när vi hade gått av satt dom och skrattade åt oss, när alla tre vände sig och kollade på dom samtidigt så förstod dom nog att vi pratade om dom.. Nu måste jag åka tidigt på morgonen, annars åker jag samma buss som dom, haha. Sen gick vi runt lite på stan, Bea är faktist bra på att ge folk lite bättre självförtroende, hon tog klänningar i storlek 34 och 36 som jag kunde ha, och klänningarna i medium var för stora. Då känner jag mig nästan smalare.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0