vad är det för fel med små finnar?

Bea tycker jag har konstig smak när det gäller killar. Bara för att jag tyckte att en av finländarna (inte den som dom flesta antagligen tror, hehe) och en av fransmännen från Belgien var söta. Speciellt det med finnen, men han var helt ärligt hur söt som helst, men ingen jag skulle kunna.. göra något med.

På förmiddan hade vi tekniktema, jag har varit med Madde och Vickan alla tre år, och alla tre år har vi skämt ut oss. Första året svängde våran mjölkbil och körde under rampen, andra året gick vårat ägg till fallskärmen sönder precis innan vi skulle börja och dethär året rörde sig inte råttfällsbilen en enda millimeter.


Haha, kollade vad jag hittade på skolans hemsida. Denise ser ut som en kanin, hur söt som helst! Jag och dess var fett gangsta då ohyeeaah. Saknar det..


Kommentarer
Postat av: F R I D A

sv: TAAAACK 8D

fast jag får inte bort den fula profilbilden .__.

2009-12-10 @ 19:22:30
URL: http://ithoughtiwas.blogg.se/
Postat av: Dess

haha naaw :D

ååh musik direkt :(

2009-12-11 @ 12:47:04
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0