snart jullov

Det här var nog den tråkigaste pysseldagen av alla, haha. Var på syslöjden och gjorde inte klart mitt armband eftersom hon aldrig hjälpte mig, så jag sydde mig i handen istället. Det kändes mycket bättre och fick mig att tänka på mysigare saker. På lunchen gick jag, Frida, Bea, Sara och Jossan till pizzerian, efter ett tag kom Liv och Vickan oxå. Sen skulle vi kolla på film, men istället tränade vi. Träffade även Dess som akutfixade mina naglar, och som sen gick på stan med mig. Inne på new yorker kollade jag på ett diadem som Dess tydligen hade, när vi var påväg till BR låg det av någon konstig anledning på golvet framför oss, det var sjukt läskigt. Nästan lika läskigt som gubben på MAX, haha. Föresten så såg vi överdrivet mycket snygga pojkar idag, det var oxå läskigt..




Kommentarer
Postat av: Dess

men shit jag ser lika galen ut som gubben på max :(

haha, det ser ut som att bilden på mig togs samtidigt som de andra :P LOL EXDE

2009-12-22 @ 11:19:13
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0