jullov!

Min morgon var hemsk, gick från stora toget utan vantar till vaksalatorg, misade bussen och fick åka runt med mamma tills bussen kom, och sen kom jag försent till träningen. Det gick ändå ganska bra att sjunga, fast man hör bara Liv och Vickan, hehe. Fick julklapp av Bea och födelsedagspresent av Vickan, dom är så söta ♥ Sen fick vi fika, jag åt tre gula bullsaker och drack lite konstig julmust.



När vi slutat åkte jag ner på stan med Frida, vi åt på McDonalds och gick runt lite, jag ska inte köpa nåt till mig själv fören jag är klar med alla julklappar, vilket jag inte är.. Mina naglar är pain, var tvungen att ta av dom på stan och det gör fortfarande pissont i tummen. Asnajs, yeah!


Kommentarer
Postat av: Dess

stackars tumme :(

2009-12-22 @ 22:36:55
URL: http://sugarfree.webblogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0