torpa kiini sorsa

Idag har jag lärt mig lite mer finska, mysigt att ha två halvfinnar i klassen. Sen hittade jag lite fler namnsdagar, hehehe.. Efter skolan åkte jag och Sofie till Sara. Vi bakade misslyckade sockerkakor, kollade på tv och gjorde kladdkaka i mikron. När vi bakat klart åkte vi till skolan. Det var ungefär 15 styckna som kom = mycket fika kvar, men eftersom våran rektor är awesome köpte han det som blev över för 500 kronor.

Jag hoppas att Sofie har lärt sig något idag. När man pratar om varulvar, när det är fullmåne och skog i närheten så ska man inte säga "Akta bakom dig!" till mig. Det kan orsaka hörselskador, tyvärr. Självklart håller jag på att läsa new moon, så i min hjärna finns bara vampyrer och varulvar.. Plus lite till, hehe..





Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0