trött.

Min (vickans, hehe) mobil är lite borta. Jag kom ihåg att en av mobilerna ringde runt halv sex imorse, och att det tog jättelång tid för mig att fatta det. Sen stängde jag av båda och la ifrån mig dom, men nu kan jag bara hitta min (som ringer varje morgon utan att funka på nåt annat sätt). Jag har märkt att jag är tonåring på senaste tiden, haha. När jag var liten brukade jag gå upp runt klockan sju på helger, och nu går jag upp typ klockan tolv. Jag antar att det beror på att jag har gått och lagt mig så sent dom senaste dagarna (klockan ett är sent för mig, hehe), det var mycket lättare att prata med tysken på kvällarna, han gick iallafall och la sig i tid, haha.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0