[20/7-09] GRATTIS!

åkte ned till öb för att köpa resväska med mamma idag, vi köpte vara något slags fat och en damsugarpåse, sen gick vi till jula istället. jag är så duktig som gick dit när jag kunde ta bussen, fast jag är mindre duktig som gick och drack fanta samtidigt. på jula köpte vi två resväskor och sen åkte vi hem. min kanin fyller år idag, eller ja.. han skulle ha fyllt år idag, och han är inte riktigt min kanin eftersom han dog för snart tre år sen... men grattis till nissepisse ändå. imorn åker jag till min bror, ska vara där tills torsdag tror jag. kommer antagligen inte blogga då, så alla mina påhittade läsare kommer sakna mig som tusan, haha.


rabieskaninen <3

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0