home sweet home

nu är jag hemma! jag tycker om när folk kommenterar min blogg när jag är borta så att jag har många kommentarer när jag kommer hem.

När jag skulle åka dit så hittade jag självklart inte min nyckel, och eftersom jag är världens största tönt så började jag gråta, haha! sen efter att jag hade hittat den i min säng en timme senare så tog jag bussen till östhammar, och på vägen var det nån olycka så jag kom kanske till östhammar vid sex, fast jag egentligen skulle komma vid fyra, haha. I östhammar fanns det inte så mycket att göra, när klas jobbade kollade jag på tv eller på höll på med hans dator (som inte hade internet) och när han kom hem gick vi till coop, när vi kunde få till ica eller hemköp som bara skulle ta kanske 5 minuter. men vi skulle självklart till coop som tar en halvtimme, fast det är säkert bra träning. jag städade faktist i hans kök och vardagsrum en av dagarna, och så diskade vi tillsammans igår. när jag väntade på bussen blev jag nästan rånad, en tant kom och frågade om jag hade pengar, sen satte hon sig brevid mig och rökte jättemycket. ikväll kommer mamma och hanna hem från riga, och dom har med sig något till mig! :D


haha, jag köpte en ljusstake och ett doftljus på zimsalabim eller vad det heter



från balkongaltanen :)

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0